OMSTART

Oj, hjälp vad länge sen det var jag skrev här! Jag har hunnit ha ett sommarlov och hunnit börja skolan. Aldrig trodde jag i början av sommarlovet att jag skulle börja på Blackan, skolan jag var så bestämd på att inte börja i. Men nu går jag där, i klass S1a och jag trivs så himla bra. Jag är så otroligt glad över hur det blev! Jag har lärt känna så många nya vänner och klasskamrater, och vi har haft så kul! Vi har fikat på stan, haft tjejmiddag hos Karin och världens bullkalas hos Alice. Nu är plugget igång helt, det är läxor, prov och långa sega dagar. Jag kan inte fatta att jag gått drygt en månad i skolan, det är sjukt vad fort det gått.

Idag efter skolan var jag personal shopper till Julia som hade bestämt sig för att göra sig av med sitt Gina tricot presentkort, och det gjorde hon. Hon kom ut ur butiken med en jätte mysig höstkofta. Åh, jag är faktiskt riktigt taggad på hösten! Mysiga fikastunder, gosiga koftor och halsdukar att burra ner sig i. Nu ska jag inte göra det här inlägget jättelångt, men nu ska jag försöka keep it going med bloggandet, och så får se se hur det går med det!


Kärlek

Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0