När historia kommer ikapp

Hej! Just nu sitter jag och pluggar till historia provet min klass har imorgon. Är inte sådär jätte peppad, direkt. I fredags hade blacken insparksfest, förutom viss dålig musik och treornas armbågar i ansiktet tycker jag festen var riktigt lyckad! Vi dansade tills vi var svettiga och rösterna började svaja, och det är ju ett tecken på att man iallafall dansat loss. I söndags var jag iväg till familjen jag ska börja vara barnvakt hos, dem var jätte trevliga och barnen jättesöta! Jag ska jobba måndagar och tisdagar och börjat från och med nästa måndag, det ska bli jättekul! Nu måste jag återgå till plugget, puss.


Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0