MIDSOMMAR

Varenda år jag kan minnas har vi firat midsommar ute på vårt landställe på Resarö. Men nu har dem börjar bygga så otroligt mycket att den här "landet- idylen" helt har försunnit, så i höstas så sålde vi landet, vilket jag tycker är jätte tråkigt. Men ändå se bestämde vi oss för att fira midsommar på landet i år igen! (ja, även fast vi sålt vårt landställe kommer jag alltid kalla landet för landet). Vid 12 igår åkte vi ut till landet  med filtar, bullar, kakor och jordgubbstårta! Det var en jätte mysig dag med jätte fint väder och jätte fin midsommarstång! Hahah, Madde lyckades till och med få upp pappa och dansa! Sen avslutade vi dagen med att äta middag i Waxholm.







Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0