SÖNDAG & MÅNDAG

Sötnosar! Igår skulle det bara blivit en kvällsfika med Fanny och Malin, men istället fick vi helt plötsligt lust att se saw, så efter en snabb kvällsfika i St: Eriksplan så satt vi i biosalongen med 3D glasögon. Mina händer var antingen framför ögonen eller öronen. Den var riktigt obehaglig men bra var den! Sen bestämde vi oss för att sova över, natten spenderades hemma hos Fanny bland massa iphone spel, eva & adam filmer, skratt och mys! Efter bara några timmars sömn vaknade vi vid elva, tog frukost och sen åkte jag och Fanny in till stan, mycket trevligt! Så nu är jag en pälsväst rikare fast några hundralappar fattigare! Kram

Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0