SOMMARLOV!

Ahhhh, jag kan nu vara fri, jag kan ta det lugnt, jag kan ha mysiga kvällar på landet, härliga dagar på stan, picknickar, grillning m.m, med underbara familjen och vänner när jag vill, JAG HAR SOMMARLOV!! Dagen kunde inte ha varit bättre och  för en gång i typ världshistorien var det fint väder! Cornelia sov över här igår och här fixades det! Vi färgade ögonfransar, målade naglarna, tog fotbad och även firade en dag kvar i skolan med glass och V.Ä.N.N.E.R. Nu har den dagen gått och vi har sommarlov! Och detta firades inte med glass och V.Ä.N.N.ER, utan med en super duper dunder bra dag med Cornelia på Djurgården! Vi köpte take away mat, jordgubbar och choklad och bara njöt på Djurgården! Sen tog vi oss en tur med trampbåt och bara njöt! Njöt, för att vi har sommarlov!!

Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0