DECEMBER

Hej! Nu mot sluttampen av året är det så mycket, plugg i skolan, betyg ska sättas, julklappar ska handlas. Det är fullt upp, så bloggandet hinns liksom inte med. Men det för försökas ändras på! Det har hänt ganska mycket sedan förra gångens uppdatering. Det har snöat (massvis),  blivit december, 1:a advent, det har pyntats med ljusstakar och tomtar, julbelysningen har åkt upp. Vintern är verkligen här, och jag älskar det! Snön som faller så fint, varm- choklad drickande, pulkaåkande, så mysigt. Förutom att jag har åkt på världens förkyldning, så är allt på topp! Helgen har varit jätte mysig, i fredags blev det stan med en vän. Vinter stövlar införskaffades, jag är mycket nöjd. Senare åkte vi hem hit, bakade en god pizza och myste framför idol. Men sen i ren impuls beslöt vi oss för att åka pulka, så tio minuter senare var vi redo med vinterkängor, termobyxor och dunjacka. Barnasinnet kom till liv. Sedan somnade vi helt utmattade framför eclipse. Fanny åkte hem idag vid 3 och resten av dagen har bara ägnats åt att slappa, med choklad, glass och julmust framför Julens hjältar. Passade helt perfekt denna lördag. Imorgon blir det dessvärre plugg, men först en skön sovmorgon. Kramkram

Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0