Tisdag

Tjabba!
Idag är det Tisdag, det har varit en riktigt skön dag idag!
Vi började 9:50 och slutade 14:15, skönt va!?
Nu har jag previs gjort klart matten och vi ska strax äta pannkaka, mums!
Hur har eran dag varit?
Nu ska jag nog ta och gosa ner mig lite och ta och läsa boken " Tillsammans " det är nog den bästa bok jag läst!
Den är av Denise Rudberg.

Alexander går i privatskola och har en pappa som arbetar på Utrikesdepartementet. Jakob är den sportige killen med en mamma som jobbar på teve. Therese är tjejen som förlorat sin mamma i cancer och som bor med sin pappa i en husbåt vid Djurgårdskajen.

De har helt olika bakgrund och skulle aldrig ha träffat varandra och blivit vänner om det inte varit för inspelningen av ett teveprogram på Djurgården. Efter inspelningen tar Theresas pappa med dem ut till en i ö Stockholms skärgård och de tre ungdomarna blir allt bättre vänner.

Men i skuggan lurar ett hot. Någon vill till varje pris hitta en av dem ...

Puss!

Första och andra boken!
     
  
Ett måste för er där ute!

Puss!


Kommentarer
Postat av: cornelia

Dom verkar jättebra!

Får jag låna den av dig och Malin när ni läst den?

Älskar dig

2009-01-13 @ 18:30:57
URL: http://corneliahinds.blogg.se/

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0