Tisdag

Hej allesammans!
Today is Tuesday, och jag har precis ätit och Cornelia och Linn gick hem för en stund sen.
Gud vad kul vi hade. Jag skrattade så mycket, och Cornelia skrattade så mycket att hon blev så kissnödig så hon kuttade in på toan! :P
Jag har haft det jättekul!
Och i slutet innan Cornelia gick så gjorde Cornelia och jag någon ande-avslappning grej, det låter lite knasigt men knasigt nog funkade det!
Gud så kul!
Nu bara babblar jag på, ni fattar säkert ingenting.
Men just nu sitter jag och pluggar, suck..
Vad har ni gjort idag?
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv: Nu har jag läst, men inte innan:P

Ja hon är duktig:)

2009-01-27 @ 20:22:02
URL: http://corneliahinds.blogg.se/

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0