Svaren från min frågestund

Hej allihopa!
Här kommer frågor och svar från min frågestund.
Tänkte bara säga tack för alla snälla kommentarer!
Det är verkligen gulligt av r att kommentera, vet ni?
Jag har gått från 5 till 32 läsare på en dag! :)
Så nu har jag över 30 varje dag.
Tack vare er!

Hej hej, jag tänkte passa på att skriva en fråga nu när det är frågestund. Hur får du så många kommenater?
Joo, ibland länkar jag andra och det gällar att vära aktiv och göra dig hörd.

Favoritbloggar/plagg/mat?
Haha, min, nej jag bara skoja. Blondinbella? Mitt favorit plagg är nog tröjor och jeans, och mat är nog pizza :P

Vad heter du i mellan namn?
Om du nu har nått?
Det har jag och jag tänker ge er ett, Michaela.

Varför började du blogga?
Jag började blogga för att jag gillar att skriva och det verkade kul,och det är det också!

Hur gammal är du?
Jag är 13 år och fyller 14 detta år, jag blir en fjortis, haha.

Om du fick välja endast ett plagg att bära under en vecka vad skulle du välja då?
Oj, då skulle det nog bli en tunika, för det kankske inte är så kul att gå byxlöss eller topless. :P

Jag blev faktiskt glad av att läsa era frågor,det kankse inte blev så många men jag hade förväntat mig färre.
Tack för alla frågor!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Carita

kul läsning :) grattis till fjortis i förskott! puss :*

2009-01-21 @ 16:47:50
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: ekiaa

okej, vad bra jag ska försöka:) sedan måste min blogg bli lite snyggare också:)

2009-01-21 @ 16:48:27
URL: http://ekiaa.blogg.se/
Postat av: FEBB

Kul att få veta lite mer om dig! :P nu slipper jag ju fråga,hehe. puss!

2009-01-21 @ 18:48:37
URL: http://febb.blogg.se/

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0