Söndag

Heej!

Idag är det Söndag, och idag så har jag bara gjort lite läxor och ska strax baka med min syrra, världens godaste muffins!

Eller jag tror att dem är goda iallafall, det är kokos och vanilj muffins.

Det kommer vara vanlig kokos muffins och inuti en gega,eller vad man ska säga med vanilj och kokos blandning, och krispiga kanter.

Det låter gott eller hur!? : P

Vad ska ni göra idag?
Nu ska jag ta och ta fram baksakerna,jag lägger ut bilderna sen.
Puss!

PS. Kommentera gärna mer! ; )


Kommentarer
Postat av: cornelia

Vad gott!

Jag ska se bröllopsduellen ikväll och annars bara vara hemma:)

Puss!

2009-01-18 @ 14:56:50
URL: http://corneliahinds.blogg.se/

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0