Onsdag & Torsdag

Tjabba tjena hallå!
Idag är det Torsdag och det betydde att skolan började, det var roligare än vad jag trodde eller vad man nu ska säga.
Det var jätte kul att träffa mina kompisar, visa hade jag ju inte träffat på tre hela veckor.
Så det var kul!
Idag har jag bara varit i skolan då och nu sitter jag här och bloggar.
Förlåt för en dålig uppdatering.
Förresten igår så var jag med Cornelia i Vällingby, vi gick runt och tittade och jag hittade en jätte fin tröja från H&M. Om jag hinner lägger jag in en bild på den.
Imorgon så får jag sovmorgon, jag börjar tio i tio!
Kommer få sovmorgon varje fredag :)
nu är ni avundsjuka va!?
Nu ska jag ta och trixa lite med Photoshop.

Bamsekramar!

Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0