Måndag med C

Hej alla kära läsare!
Min dag har varit underbar med Cornelia i stan, vi hade det jättebra, det tråkiga var bara att vi kom hem utan påsar.
Vi åt en god lunch i Souk, Drottninggatan och tog världens godaste fika på Chokladbollen, på St:Eriksplan.
Ett jätte mysigt och fint ställe,jag rekommenderar stället verkligen!
Souk, så delade vi på en jätte god Foccacia och på Chokladbollen, tog vi en jättegod daimboll och varm vit choklad, jätte god istället för choklad så var det vanilj och vit choklad pulver.
Mumsilibaba!
Min design krånglar lite mycket just nu för jag och Cornelia håller på och fixa våra bloggar och just nu så har vi fixat hjärtan som åker ner, besök gärna hennes fina blogg här.
Men vi har laddat ner Photoshop men det går inte så värst bra, fins det någon som vill hjälpa oss, vi vill göra en header till bloggen?
Idag så sover Cornelia här och vi har det jättekul!
Och vi kommer fortsätta ha det lika kul!
Nu ska vi försöka fixa lite mer med bloggen,men vi hörs imorgon.

See yaa!

Godnatt & Sovgott!



Såhär såg det ut,mysigt va!?

God vit varm choklad!

Och såklart en daimboll till det!





Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0