Förlåt

Godkväll allihopa!
Vad sitter ni och gör denna lördag kväll?
Hör sitter jag och bloggar lite, idag har jag gjort om min design. Jag blev riktigt nöjd, vad tycker ni?
Förlåt för att jag inte skrivit på länge, men jag har haft lite annat för mig, kompisar och familj och läxor går tyvärr före bloggen.
Jag blev nyss klar med min lägenhet på åhlens huset, det är verkligen jättekul!
Här har ni länken.
Är det någon som vet hur man sparar husen bland sina dokument?
Så att jag kan visa dem på bloggen,jag kan ett annat sätt men det blir så krångligt.
Skriver kanske mer sen.

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: malin

det blev jätte fint :) <3

2009-01-17 @ 21:54:29
Postat av: cassi

maria gu va fin du har gjort din blogg! IloveIt :) puss o hej älskar rej

2009-01-18 @ 00:46:41
URL: http://bobbies.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack! Love! <3

2009-01-18 @ 10:27:32
URL: http://miabackman.blogg.se/

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0