Tisdag

Halli Hallå!
Jag kom hem från Ebba för ett tag sen, idag var det ju sista dagen på proauen, tråkigt..
Har haft jätteskoj!
Dagen började med att jag mötte upp C vid tunnelbanan och så åkte vi till skattkammarn där vi lekte med barnen,sen gick vi till parken och efter det hem.
Efter ett dag så började vi plugga, vi pluggade historia och Ebbas och mitt föredrag tills imorgon.
Vill inte ha föredrag!
Nu sitter jag här och bloggar och ska strax äta en god middag.
Hur har eran dag sett ut?
Min har iallafall varit jättebra, som ni har hört.
Nu ska jag träna lite till föredraget.
Skriver mer sen.

Puss och hej leverpastej!



Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0