Söndag

Tudelu!
Idag är det Söndag och betyder att det är skola imorgon,sista dagen på helgen.
Jag gillar inte söndagar men idag så har jag och min syrra Malin varit med snälla Elvira.
Först så sålde vi klart lotterna sen så hade vi lite flum flum,haha.
Vi hade det jättekul!
Annars så har jag bara slappat och haft det skönt.
Hur har eran Söndag sett ut?
Idag är det ju tredje advent!
Redan..det går så himla fort,nu är det bara 10 dagar kvar till julafton!
Gud, vad jag längtar.
Idag är det ju One Tree hill som börjar strax, och Gossip Girl som börjar efteråt.
Det ska bli spännande,jag missade förra gången,finns det någon som vill berätta vad som hände?
Nu ska vi strax äta en god middag, sen bär det av till teven.
Vi hörs kanske senare.

Pussinuzz!


          Här bjuder jag på en liten advent bild.

Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0