Söndag

Hejsan alla kära bloggläsare!
Idag så har jag varit med min bästis Hanna, vi hade det jätte kul!
Det var verkligen kul att träffa henne för vi hade inte träffats på jättelänge. Vi bytte julklappar, jag fick jätte fina grejor, jag fick en jättefin nässecär som det står Make up på, och id är så låg det ett jätte härligt doftljus som luktar bubblegum, kul va!? Och sen så fick jag en jättehärlig ögon grej, som man lägger på ögonen så slipper man vara stressad.
Jätte fina grejor!
Tack Hanna!
Efter det så var jag på middag hos mina kusiner, vi åt middag och lite efterrätt och så.
Vi hade det trevligt.
Men vad har ni gjort denna härliga Söndag?
Ni har säkert haft det mysigt.
Idag är det ju söndag och då betyder det ju att Veckans fråga kommer!
Den kommer lite senare.
Idag har jag varit glad hela dagen och gladare blev jag när jag fick en Fred Perry tröja!
Vilken turdag!
Men vi hörs senare så får de reda på vad veckans fråga kommer att vara....? <3

Glada och gosiga kramar!




Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0