Söndag

Hejsan alla kära läsare!
Idag är det söndag, och det betyder att veckans fråga kommer att komma idag!
Men den kommer lite senare.
Idag så har jag varit i Vällingby och letat kläder till julafton, det är ju dags snart!
Jag hittade världens finaste kofta!
Den hittade jag på Indiska, den är sååå fin!
Jag är totalt förälskad i den!
Den är grå, jätte mysig och det är ull,eller något liknande.
Jag ska åka upp ock köpa den imorgon, jag la nämligen undan den.
Jag ska försöka hitta någon bild på koftan,eftersom min mobilsladd ej funkar, jag blir galen!
Ikväll blir det baka pepparkakshus och pynta våran gran, det ska bli mysigt.
Vad har ni gjort denna dag?
Tänk, det är tre dagar till julafton!
Gud, vad tiden har gått fort.
Tittade ni på Love actually igår?
Jag verkligen älskar filmen. Men jag håller med Cornelia, Ensam hemma, filmerna är mycket bättre!
Besök gärna hennes blogg www.corneliahinds.blogg.se
Vi hörs igen senare.

Kramisar!



Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0