Pluggande

Hejsan Svejsan!
Just nu har jag slutat plugga med historian,jag gjorde det sista klart, så nu är jag klar, skönt!
Jag ska nog gå och lägga mig strax, så att jag orkar komma upp imorgon bitti.
Fast det blir nog inte strax att jag går och lägger mig, det brukar bli längre...
Imorgon blir det till jobbet igen,leka med barnen och så.
Det är jätte kul!
Sen så ska jag plugga med Ebba & Cornelia efteråt, det är ju dem jag praoar med.
Världens bästa kompisar!
Har eran dag varit bra?
Nu måste jag och göra mig i ordning.

Godnatt & Sovgott allehopa!


Kommentarer
Postat av: hanna

hej" vad snygg din blogg är!!

puss

2008-12-09 @ 15:21:46

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0