Måndag

Hejhej!
Nu har jag precis kommit hem från praoen,det var jättekul!
Vi lekte med barnen vi passade dem och hade jätteskoj!
Jag började vid nio och slutade klockan tre. Imorgon blir det en tll dag med busfröna.
Men då ska vi vara på ett annat ställe. Vill inte att proaen ska ta slut.
Vad har ni gjort idag?
Nu ska jag nog gå och lägga mig och vila har såå ont i huvudet.
Men först måste jag visa det här fina armbandet!
Visst är den fin,jag älskar den! Och när man öppnar den så är det ett mässingkort där det står, I love you.



Det är från www.kyssjohanna.se.
Men det kostar runt 400 kronor,så det är äldigt dyrt. Men jag vill verkligen ha det!
Något att önska sig i julklapp,kanske.

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det står på hemsidan att den kostar runt 450 kr tror jag.

Älskardig!

2008-12-09 @ 16:37:49
URL: http://corneliahinds.blogg.se/

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0