Måndag med Hanna

Hejsan allehopa!
Idag har jag haft en jättebra dag, en av dem bästa på länge!
Dagen började med att jag mötte upp Hanna sen åkte vi två ner till Jakobbergs simhall och hade det jätteskoj!
Det var några killar mellan 15-16 års åldern, som typ följde efter oss, eller jag vet inte hur jag ska förklara, så att vi hade skoj och typ badade med dem.
Dem var jätteroliga!
Sen åkte vi den jätteroliga rutchkanan, här är ett tips:
Innan man åker eller precis när man har börjat åka så ska man dra in bikinitrosorna som string då blir det så himla halt,och för oss så blev det så halt att vi var jättenära på att flyga av, och jag menar det verkligen!
Som ni ser så hade vi det jättekul!
Så nu sitter vi här vid datorn och har precis tittar klart på filmen I could never be your woman, det är en av dem bästa filmerna jag sett!
Jag rekommenderar den verkligen!
Dottern i filmen är i tonåren och gör om låten, Ironic,lyssna den blir jätterolig!
Lyssna på texten, så ser du hur hon har gjort om den.



Den är jättekul!
Nu ska vi strax ta och se Mamma Mia, med sing a long.
Vi hörs imorgon!

Godnatt kramar!

Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0