Måndag

Hejsan allehopa!
Vad har ni gjort idag?
Jag har haft en riktigt bra dag idag, efter skolan så gick jag och klippte mig,jag är riktigt nöjd!
Men jag var tvungen att klippa en decimeter för att håret va så slitet,annars skulle det gå av. Så vad skulle jag göra? :S
Men den syns inte så mycket på längden som jag trodde att det skulle göra.
Jag kom precis hem från att ha delat ut priserna till den som vann på lotteriet, dem blev riktigt glada!
Kul att se.
ÅHHH,det är bara nio dagar till julafton!
Gud, så kul det ska bli,men bara det kan komma snöl!
Då är jag nöjd.
Mitt internet funkar tyvärr inte på min data, så det är därför jag bloggar så lite just nu, för nu lånar jag min syrras data, och alla datorer är oftast upptagna så det är därför.
Tittar ni som läser min blogg på julkalendern?
Skägget i brevlådan?
Haha,jag älskar julkalendrar, visa tycker det är barnsligt men jag tycker att det hör till julen, det är så mysigt!
Jag tycker den är riktigt kul!
Vad tycker ni?


                                                                        Skägget i brevlådan

Pussar och kramar!

Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0