Lördag kväll!

Hejsan!
Just nu har jag tittat på julkalendern på datan för det var något fel på kanalen i morse.
Haha,den är inte så bra, men jag tycker det hör till julen.
Om ett tag börjar stjärnor på is,sen så ska jag titta på " Svensson Svensson ". Världens roligaste program,haha.
Har ni haft en bra dag?
Imorgon så ska jag och familjen gå och titta på bio, vi ska se "  Mamma Mia ". Det ska bli jättekul!
Tänk att det redan är 2: advent imorgon. Snart är det julafton!
Vad önskar ni er i julklapp?
Jag har skrivit önskelista, men jag lägger till grejer hela tiden så den blir nog aldrig klar.
Min helg blir lite extra lång kan man säga, jag har prao på måndag och tisag. Jag ska praoa med Ebba och Cornelia. Det ska bli jätte kul!
Vi ska praoa hos Ebbas mamma,för hon är dagmamma.
Nu ska jag nog gå och sätta mig vid teven,men jag kanske skriver något till inlägg sen.
Förresten, vad tyckte ni om idol igår?
Jag tyckte det blev helt rätt.
Ha det så bra!

Puss & Kram!

XOXO / Mia


Här är några grejer jag önskar mig,jag önskar mig nummer 1


Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0