Jaha då är det ett..

...år kvar till nästa julafton.
Nu är julafton över men det var en jättebra och mysig julafton!
Jag fick en massa bra julklappar, kläder presentkort, massa!
Jag lägger ut lite bilder imorgon och skriver om dem.
Vi har precis tittat klart på filmen Stuart Little, en jätte rolig film.
Hur var eran julafton?
Hit kom några från min släkt, och vi tittade på Kalle Anka, och vi åt ett jättegott julbord, sen senare på kvällen så kom tomten,hahah. Jag tycker man aldrig blir för stor för tomten.
Jag hade det iallafall jättebra.
Idag är det juldagen och vi ska på middag hos mina kusiner, det ska bli kul!
Men nu så ska vi spela lite familjespel.
Ha det så bra!

Tomte kramar från mig <3


Har ni sett den här, världens gulligaste mus!

Kommentarer
Postat av: antonia

söt mus! hihi

2008-12-30 @ 21:04:54

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0