Igår är historia imorgon är framtiden

Godkväll allihopa!
Idag är det fredag, så här har min dag sett ut:
Dagen började med att vi åkte till Vällingby och julhandlade. Köpte klart dem sista julklapparna.
Så nu är det klart så det är skönt, sen när vi kom hem så slappade jag ett tag och sen blev det god middag, hembakt pizza, smaskens!
Sen så gjorde vi pepparkakor,bilder kommer imorgon. Vi blev klara med dem nyss. Gud så kul vi hade. Så här sitter jag alldeles mjölig. Hahah : P
Nu går Göta kanal 2 på tv, men jag ska gå och se Surviving Christmas, får se om den är bra, jag har aldrig sett den förrut. Jag får se vad jag tycker, annars slår jag bara om till Göta kalal 2,den är ju så bra!
Men ni får ha en bra kväll!
Så höras vi kanske senare.

Puss & Kram skumbanan!



Här är då filmen jag ska titta på.


Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0