Godmorgon!

Godmorgon allihopa!
Som ni har märkt så har jag inte skrivit något inlägg på länge,jag ber om ursäkt för det,jag har bara inte haft någon lust alls!
Men nu smäller det!
Jag kommer skriva natt och dag hela tiden,haha skoja!
Men nästan.
Idag så ska jag och Cornelia ut och sälja lotter tillsammans,vi känner pengar till våran klassresa i nian.
Hoppas det går bra. Annars ska jag bara slappa. Vad ska ni göra?
Jag hoppas ni får en bra dag!
Imorgon är det redan 2:a advent, och ingen snö,tråkigt.
Nu måste jag skynda mig,för strax kommer Cornelia hit.
Puss och Kram!


      
Tänk om det vore så mycket snö!


Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0