Godmorgon!

Godmorgon alla glada!
Tänk, idag är det en dag kvar till julafton!
Gud så kul!
Det tråkiga är bara att det inte snöar, det gör så att man inte får någon julkänsla alls, jag har verkligen ingen julkänsla alls. Och det är tråkigt!
Förlåt för en dlig uppdatering.
Jag har nämligen inte hunnit skriva.
Vad ska ni göra idag?
Jag ska upp och köpa min favorittröja på indiska.
Den jag ska ha på julafton som jag berättade om, jag tar kort lite senare.
Ni får bilder på julgranen sen men det hände en grej med mitt pepparkakshus, det fall ihop :(
Så idag ska jag göra ett nytt. Haha.
Sånt är livet.
Men vi hörs senare.

Pussar & Kramar!

Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0