En härlig Fredag!

Hejsan!
Idag har det varit en riktig mysig fredag!
Vi började dagen i skolan klockan 10:00 och gjprde julpyssel, jag torrtovade. Det var jättekul!
Jag gjorde julklappar till familjen.
Sen så slutade dagen 13:00 då jag och min syster gick hem till snälla Ebba,har typ aldrig skrattat så mycket som jag gjorde! Vi hade verkligen kul!
Ibland så önskar jag att dagen aldrig tog slut.
Vad har ni gjort idag?
Vi ska strax äta pizza,sen blir det till teven och titta på Idol. Gud så spännande att titta,det är ju final!
Vem hejar ni på?
Jag hejar nog på Kevin, min absoluta favorit.
Nu så ska jag gå och göra min pizza,för här gör vi hemmabakta.
Vi hörs senare!

Puss & Kram!

Alice och Kevin möts i världens största Idolfinal i Globen på fredag. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Kevin eller Alica.....Hmmmmmmm!?

Vem vinner?


Kommentarer

Vill du kommentera,klicka här:

Vad har du för sött namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0